[linux-baslangic] open office

---------

From: diogenes_of_sinope (caymaz@gmx.com.tr)
Date: Thu 19 Jun 2003 - 10:09:25 EEST

    Yeni bir belge açın.
    OpenOffice in "insert/ekle" menüsüne girin. Biraz aşağıda
    "Header/Üstbilgi" sekmesi var, ona tıkladığınızda belgenizin en üstünde
    bir bölümde imlecin zıpladığını göreceksiniz.
    Resminizi oraya yapıştırın.
    Uygun bir yere yerleştirin.
    Üstbilgi kısmı tamam.

    Yine aynı yolu takip edin.
    "insert/ekle" --------->> bu kez "Footer/Altbilgi" sekmesine tıklayın ve
    dokümanınızın alt kısmına adres bilgisi, tel v.s yazabilirsiniz.
    Son olarak belgenizi kaydetin. Kaydetme seçenekleri arasında OpenOffice
    Template formatını bulun ve o formatta kaydedin.
    Belgeyi kapatıp çıkın. Artık size logonuzun, adresinizin gerektiği
    belgeler için bu template belgesini her defasında açın. Üzerinde
    değişiklik yapıp kaydet dediğinizde size başka bir isim vermeniz
    gerektiğini söyleyecek. Böylece Template belgeniz hep korunacak.

    Kolay gelsin.