[linux-baslangic] Re: xawtv

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Wed 18 Jun 2003 - 20:12:08 EEST

    can ünlü wrote:
    > Merhabalar
    > RedHat 9.0 kullaniyorum sisteme Xawtv kurdum ama kanallari
    > ayarlayamiyorum .Nasil ayarlayabilirim ?
    > İyi çalışmalar...

      Asagi ve yukari tuslari kullanarak.

      Calismiyor ise sisteminiz TV kartinizi taniyamamis demektir. "bttv" ye
    vereceginiz "kartim su" parametreleri ile duzeltebilirsiniz. Daha fazla
    bilgi icin bttv nin kart listesine bakiniz.
    (/usr/src/linux/Documentation/video4linux/bttv/Cards gibi bir dosya olacak)

      Karitinizi tanitan parametreyi /etc/modules.conf dosyasinda

      options bttv parametre

      seklinde giriniz.

      Saygilar,
      Onur Kucuk (t.d.li)