[linux-baslangic] vmware mac os X te de Qal=FD=FE=FDr=20m=FD?= ?

---------

From: Ozkan Ozcan - Grafiker (grafikerozkan@kobiline.com)
Date: Wed 18 Jun 2003 - 15:20:59 EEST

    Bu Vmware denilen programi ben mac os X e kurabilir miyim.

    VirtualPC isimli bir programa Windows veya Unix turevlerini kurabiliyorduk.
    bu Vmware onun yerini alabilir mi ?

    Kaynak kodundan derleyerek tüm linux programlarini çalıştirabilecegimi
    duymustum ama bir bileniniz var mi? Programın source u tektir oyle her
    platform icin ayri ayri yazilmaz. demislerdi bana yoksa Mac os X icin
    rpm'ini mi bulmam gerekir?

    Ayrica Vmware uzerine MacOsX kurulabiliyormu. Bilgisi olan var mi?

    Ilgilenen herkese tesekkurler.

    Herkese tesekkurler.

    Ozkan