[linux-baslangic] Re: Offf.Ne modem'mis bu ya..!

---------

From: Hakan Çetin (hakan@accessbilgisayar.net)
Date: Wed 18 Jun 2003 - 09:39:46 EEST

    bende conexant hsf modem var. aynı sorunu bende yaşamıştım. RPM paketleriyle
    yapamadım. ama tar paketini indirip make install ile paketi kurdum.
    hsfconfig programını çalıştırdım. gerisini o halletti. ilk başta bir hata
    verdi. hata tam aklımda değil. ama ondan sonra modulleri sisteme göre
    yeniden derledi ve hepsini yeniden kurdu. sonra deyim yerindeyse canavar
    gibi çalıştı.