[linux-baslangic] linmodem

---------

From: mehmet dal (mehmet.dal@superonline.com)
Date: Sun 17 Jun 2001 - 01:45:16 EEST

    merhaba arkadaslar
    dun winmodemimi tanitmayi basardim ve internette epeyce gezindim...
    bugun bilgisayarimi actigimda dunku tanittigim modemi goruyor fakat
    calistirmiyor cunku ATI sorgulamasinda birsey bulamiyor... oysa dunku
    sorgulamada modemin butun ozelliklerini bulmustu...
    Bu arada Mandrake 9.1 kullaniyorum... modemim ise conexant... bir de
    bunun yaninda bir tane de external modemim var; simdi de zaten bu
    modemle internete baglanabiliyorum...
    Yahu ne olduda dunku tanittigim modem bugun calismiyor... daha baska
    seylerde mi yapacaktim...

    sevgiler

    mehmet dal