[linux-baslangic] Re: Offf.Ne modem'mis bu ya..!

---------

From: oguz eren (oguze@tnn.net)
Date: Mon 16 Jun 2003 - 10:36:21 EEST

    hcfpciconfig calistirinca "modem bulamadim" filan mi diyor?
    sevgiler..

    ---- Orijinal Mesaj #1 ----
    Kimden: cburak_@hotmail.com
    Kime: linux-baslangic@liste.linux.org.tr
    Bilgi:
    Konu: [linux-baslangic] Offf.Ne modem'mis bu ya..!
    Tarih: 6/15/2003 12:10:39 AM
    Windows sistem ozelliklerinde modemim "Apache PCI Modem Enumerator-HCF
    MODEM" olarak geciyor.

    Kullandigin Linux surumu ise "Red Hat 9 Kernel 2.4.20-8 i686"

    Gerekli driver'i internetten (www.mbsi.ca) indirdim.Disketle Windows'dan
    Linux'a kopyaladim."hcfpcimodem-0.99lnxtbeta03042700k2.4.20_8-1rh.i686.rpm"
    isimli dosyayý uzerine cift tiklayarak calistirdim.Kurulumu yapti ama modemi
    hala tanimiyor.Neden anlamadim??

    Bu kadar ayrintili yazmamin nedeni, o kadar ugrasmama ragmen hala bi cozum
    bulamamam.

    Not: TR karakter sorunu cikmasin diye, TR karakter kullanmadim.

    Add photos to your e-mail with MSN 8. Get 2 months FREE*.
    http://join.msn.com/?page=features/featuredemail