[linux-baslangic] Re: Source dan kaldirmak

---------

From: Baris Hasdemir (penguen@hasdemir.com)
Date: Mon 16 Jun 2003 - 00:33:59 EEST

    selam,

    denenmis onaylanmis bir cozum olmayabilir ancak paket yonetimi
    kullanmadan ben yolumu su sekilde buluyorum.

    kaynak kodundan kurduktan sonra "make clean" yapinca kaynak kodunun
    bulundugu dizin ciddi bir kuculmeye ugruyor, ben sahsen kurdugum
    programlari bu sekilde bir islemden gecirdikten sonra sikistiriyor ve
    bir dizinde depoluyorum, boylece hem ne kurdugumu biliyorum, hem hangi
    paramatrelerle kurmustum hatirlamak zorunda kalmiyorum, hem de silecegim
    zaman dosyayi acip, icine girip; make uninstall demem yetiyor.

    bazen Makefile dosyasina clean secenegi (henuz) konulmamis olabiliyor bu
    durumda ne yapmali bilmiyorum. belki elle executable ve object dosyalar
    silinebilir, ancak tamamen bir tahmin...

    sevgiler,
    baris