[linux-baslangic] Grub Nasıl Geri Gelir?

---------

From: Ali (alifiglali@yahoo.com)
Date: Sun 15 Jun 2003 - 03:24:53 EEST

    Merhaba Dostlar,

    evdeki makinamda grub ortadan kalktı ve onu geri getirme uğraşlarım sonuçsuz kaldı, bana önerebileceğiniz fikirlerinizi bekliyorum. Makinamın partition yapısı aşağıdaki gibi:

    Makinama önce c partitionuna win 2k kurdum, daha sonra red hat kurmuştum ve grub' kullanıyordum. Ama Linux'tan arta kalan kısmı ntfs ile formatlayıp logical parition yaratmıştım:

    C:win 2k | red Hat 9 | Win 2003(logical partition)

    Daha sonra cd'den win 2000 açıkken win 2003 'ü logical partition'a kurdum. Ve kurulum bittiğinde artık grub ortalarda yoktu. Bilgisayarı CD'den linux cdsi ile boot ettim grub'ı tekrar aktive etmek için fakat ben ne kadar uğraştımsa da bunu başaramadım. Acaba bunun nedeni ne olabilir? Nasıl grub'ı geri getiririm?