[linux-baslangic] Re: winmodem

---------

From: Kerem Can Karakaş (karakask@itu.edu.tr)
Date: Sat 14 Jun 2003 - 02:18:29 EEST

    Modem sürücüsünü kaynak kodundan mı yoksa rpmden mi kurdunuz?
    Eğer rpm üzerinden kurdu isniz kaynak kodundan deneyin ben birkaç
    modemle denedim rpmler
    hep sorunlu idi ama kaynk kodundan derleyerek yaptığım işler son derece
    sorunsuz ve kolay idi

    --
    "There are 10 types of people in this world. Those that understand Binary, and those that dont".