[linux-baslangic] Re: slackware seçmeli açılış

---------

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Thu 12 Jun 2003 - 12:58:36 EEST

    12.06.2003, 08:30, Mustafa Soysal wrote:
    MS> arkadaşlar "rc.local" dosyası bilgisayar açılırken çalışıyor.
    MS> bu yüzden hiçbir şeye müdahale edemiyorum.
    MS> windows ta olan adım adım (sorarak) açılış gibi birşey arıyorum.

    Yanlis hatirlamiyorsam boot'tan sonra lilo geldiginde oradaki linux
    etiketiniz ornegin Linux ise "Linux single" yazinca slackware'in 1.
    seviyede acmasi gerek.

    Mysql'ide komut satirindan calistirmak yerine /usr/share/mysql
    altindaki mysql.server betigini rc dizinine kopyalayip onu
    kullanabilirsiniz.

    mysql.server start|stop

    kolay gelsin

    --