[linux-baslangic] Re: ATI 9000 ekran karti

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Tue 10 Jun 2003 - 22:28:00 EEST

    Bildigim kadari ile Ati urettigi son kartlarda performans olarak nvidia =
    yi sollamis durumda. Ancak nvidia nin tercih sebebi olmasinin nedeni =
    support olayi. Yani ati nin driverlari windows ta bile sorun =
    cikarabiliyor updateler guncel yapilamayabiliyor. Ancak nvidia surekli =
    driverlarini update ederek dahi performans artisi saglayabiliyor. Ayrica =
    linux e de yeterince destek veriyor. Bu yuzden sorun yasamak =
    istemiyorsaniz ilk tercihiniz nvidia olmali. Kesinlikle sorun =
    yasamazsiniz.