[linux-baslangic] Re: rsync yardım

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Tue 10 Jun 2003 - 15:58:33 EEST

    > Selam,
    > rsync komutuyla ilgili bir sorunum var. Yardımcı olursanız sevinirim.
    >
    > Ben rsync komutuyla bir serverdan diger servera otomatik kopyalama yapmak istiyorum.
    >
    > Örnek olarak
    >
    > rsync -avz -e ssh siteler/. root@xxx.xxx.xxx.xxx:/yedek/. yazdıgım zaman
    > benden password girmemi bekliyor.
    >
    > Ben bu passwordu nasıl otomatik olarak girerim .
    > Mesela her hafta sonu belli bir saatte bu komutun calısmasını istiyorum.
    > Arka planda bu nasıl calısır, ayrıca screen komutu kullanmaya gerek varmı? (kesilme olursa diye)

> [...]

    expect programi tam bu is icin dusunuldu. tcl ile birliktedir;
    tcl gerekir daha dogrusu. su and a elimin altinda script yok
    ama hem [paketin icnde hemde intenretde ornekelri vardir

    cok kabaca , hatirladigim kadariyla

    issue komut1
    expect ifade1
    issue ifade2

    kadar basitdir.

    en kotusunde expect diye tararsaniz, pek cok malzeme
    bulursunuz.

    Kolay gelsin
    Mustafa Akgul