[linux-baslangic] Re: MP3

---------

From: goxal (goxal@mtserver.com)
Date: Tue 10 Jun 2003 - 10:29:11 EEST

    xmms in son surumunu dun yukledim ancak bu program ben desktopta
    calisirken, webde gezinirken herhangi bi islem yaptigim ana parcalarda
    ufak ufak kesintiler yapiyor, muzik katloluyor,microsoft media player
    gibi backroundda babalar gibi calisan, dinlerken sinir bozmayacak baska
    bi program daha varmidir yoksa linuxun tarzi bumudur??