[linux-baslangic] Re: RED HAT 9 BOOT ORDER???NO ORDER

---------

From: baloglu@gmx.com.tr
Date: Mon 09 Jun 2003 - 22:38:34 EEST

    Evet buyuk ihtimalle bi hataniz var.
    Indirdiginiz dosyalari cd'lere nasil yazdiniz.
    yani cd'ye yazdim dedikten sonra icine girdiginizde
    tek bir dosya yok degilmi iso ile biten ? Varsa
    hataniz bu, yazıcı programının ayarlarında
    burn image gibi bi opsiyon olur onu kullanın
    kopyala yapıştır yapmayın.

    Eger bu asamada sorun yoksa cd'leriniz bozuk
    olabilir. Yazdıktan sonra kontrol edin bi okuyormu.

    Oda degilse netten basarili bir sekilde indigini
    kontrol edin. dosyaların yanında md5 tanımları
    olur bunu linuxtan md5sum dosya_ismi komutu ile
    kontrol edebilirsiniz ama diğer ortamlarda bilmiyorum
    buyuk ihtimalle vardır windows uygulamasıda.
    eger md5sum ciktisi farkli ise dosya hatali iniyordur.

    Çetin Baloğlu