[linux-baslangic] Re: linux kurulu laptop ve ekran problemi

---------

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Mon 09 Jun 2003 - 00:56:08 EEST

    >Windos'unuzda Toshiba'nin setup programi ile tv out ayarlari ile
    >oynadiniz.
    >Orada NTSC yerine PAL secerseniz (ya da tersi tam hatirlamiyorum),
    >X-Window'da ekraniniz bu sekilde karli cikiyor. Sanirim bir
    >sekilde frekans, vb degisiyor.

    Problem kesinlikle pal/ntsc ayari. X'in 3 surumunde bu problem yok.
    X'in 4 surumunde bu problemle karsi karsiyayiz. :-)
    TSetup ile NTSC olarak degistirince TV-OUT'u sorun duzeldi.

    Bu arada diger problem elimdeki Mandrake 9.1 CD'sinin
    hatasindan kaynaklaniyor. X ile ilgili bir dosya hatali gidiyor.
    CD'de hatali alan buldum, hangi dosya oldugunu tespit edince
    internetten indirip tekrar yazcam CD'yi.

    Knoppix ve Slackware Live ile yeni haliyle test ettim, mukemmel :-)

    Saygilar....