[linux-baslangic] Re: dosyadan satır silmek

---------

From: Cagdas Funda (Cagdas.Funda@ankara.edu.tr)
Date: Fri 06 Jun 2003 - 16:21:37 EEST

    Kisisel gorusum passwd ve shadow dosyalarina elle dokunmamaniz. =
    Anladigim kadariyla bir user silme islemi yaptirmak istiyorsunuz. Bence =
    bunun icin deluser komutunu kullanmaniz daha mantikli.. Silinecek =
    user'lari bir dosyaya kaydedip cat ile o dosyanin ciktisini xargs =
    komutu'na pipe edip deluser'a yonlendirebilirsiniz. (Karmasik bir cumle =
    oldu kabul.)

    Ancak elle edit etmekten daha guvenlidir sonucta.
    Saygilar

    Cagdas Funda : Cagdas.Funda@ankara.edu.tr
    Ankara Universitesi - Bilgi Islem Dairesi
    Sistem Yoneticisi - T: 0(312)2159001/3018