[linux-baslangic] Merhaba (Konquerorda ve knodede Qevrim=20d=FD=FE=FD=20nas=FDl=3F)?=

---------

From: Err (eroz@gmx.net)
Date: Wed 04 Jun 2003 - 20:44:08 EEST

    Merhaba
    Bol linuxlu günler
    SuSE 8.2 kullanıyorum, internete bağlı değilken (56k modemle bağlanıyorum)
    önceden girdiğim web sayfalarını ve haber grubu (news.anet.net.tr)
    (news.geleceklinux.org) mesajlarını okuyamıyorum. Nasıl bir ayar yapmalıyım
    ki internet bağlantımı kestikten sonra da bunları okuyabileyim. Web tarayıcı
    olarak konqueror, haber okuyucu olarak knodeyi kullanıyorum.
    Sevgilerle