[linux-baslangic] Re: pdf dosyalari ve Browser'lar

---------

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Thu 05 Jun 2003 - 19:10:50 EEST

    1/ acrobat'i devreden cikar; .pdf uzantisi otomatik olarak acrobat'i cagirmasin.
    2/ dokuman acilmadigi icin ne oldugu bilinmeyen dosya seklinde gorulur; makina sorar; 'al' dersin ve dokumani ac[a]madan daha hizli olarak makinaya aktarirsin;
    3/ boylece hem zamandan tasarruf edersin hem de ayni anda 3-5 dokumani birden alma sansi da olur..
    4/ bu durumda kullandigin browser tipinin ne oldugunun onemi kalmaz

    saygi/sevgi
    suleyman
    - - -
    On Thu, 05 Jun 2003 14:38:18 +0300