[linux-baslangic] Re: kscd

---------

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Thu 05 Jun 2003 - 14:57:48 EEST

    kscd kdemultimedia paketinin bir parçasıdır ama kaldırıp-yeniden
    yüklemeniz bir işe yaramayacaktır. bir konsol açın ve konsoldan kscd yi
    çalıştırın ve bir müzik cd sini dinlemeye çalışın... kscd yi
    çalıştırdığınız konsola hata mesajları verecektir. bu hata mesajlarını
    gönderirseniz yardımcı olmamız daha kolay olur.

    iyi çalışmalar.

    Thu, 05 Jun 2003 14:36:30 +0300 tarihinde
    mehmet dal <mehmet.dal@superonline.com>' in yazdıkları:

    --
    Erçin EKER
    UIN: 8216618