[linux-baslangic] Re: kullanabilecegim SMTP Server

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Tue 03 Jun 2003 - 17:11:30 EEST

    Selamlar
    Win 2000 ve uzeri sistemlerde smtp server iis ile birlikte =
    kurulabiliyor. IIS i ozel olarak SMTP yi secerek kurarsaniz SMTP =
    kurulacaktir. Ayni dediginiz ayarlarda da

    [mail function]
    ; For Win32 only.
    SMTP =3D localhost
    =20
    ; For Win32 only.
    sendmail_from =3D benim@mail.adresim

     seklinde ayarlarsaniz php nin mail fonksiyonu ile mail =
    gonderebilirsiniz. Daha once denendi ve calisti.

    Kolay gelsin