[linux-baslangic] harddiski yükseltmek veya

---------

From: fr (freddy_k2033@yahoo.com)
Date: Tue 03 Jun 2003 - 11:25:05 EEST

    selamlar,
    kurdugum sistemde partitionlari nasil yeniden
    duzenlerim? soyle ki, /usr olarak ayrilan
    partitiondaki bos alani /home alani altina atmak
    istiyorum. / olarak ayrilmis alanda da boyle epey
    bosluk var. ek harddisk takma imkanim var gecici
    olarak. oyle baglayip gecici harddiske /usr
    altindakileri ve /home altindakileri kopyalayip bu
    partitionlari yeniden duzenlemek gibi bir girisimim
    olacak. /usr ve /home hda2-hda3 olarak hazirlanmis ama
    / hda6 olarak bicimlenmis. onu da isin icine katarsam
    nasil yapmam lazim? ozellikle /dev /proc gibi
    klasorler beni endiselendiriyor. bunu yapmanin daha
    kolay veya guvenli bir yolu var midir? aklima
    windowstaki partition magic veya ghost geliyor ama
    onlarin linux partitionlarinin genislikleriyle oynayip
    oynamadigini bilmiyorum
    tesekkurler
    fr.