[linux-baslangic] Re: Mandrake 9 & 9.1 Kablonet problemi

---------

From: Emre Kadıoğlu (soulreaper__@hotmail.com)
Date: Mon 02 Jun 2003 - 22:44:20 EEST

    benzer bir problemi bende yaşadım sonunda dayanamayıp telefon
    ettim ilk görüşmelerde pek bir sonuç alamadım fakat biraz sert
    konuşunca adam linuxlarda dhcp dns ve gw belilirlerken
    başarısız olduğunu söyledi bazı durumlarda bu
    adresleri elle yapılandırınca bağlanabiliyorum
    ayrıca usbden bağladığınızda hiç sorun
    çıkarmıyor bir arkadaşımda öyle oldu :)))

    >From: Enver ALTIN <ealtin@casdb.com>
    >To: linux-baslangic@liste.linux.org.tr
    >Subject: [linux-baslangic] Re: Mandrake 9 & 9.1 Kablonet problemi
    >Date: 28 May 2003 12:51:50 +0300

    >Muhtemelen Davicom chipset iceren bu kart icin dmfe modulunu
    >deneyebilirdiniz. Slackware 8.1'de de benzer bir sorun vardi. Module
    >probe siralamasinda dmfe, 9.0'da bir uste konularak sorun cozulmustu.
    >
    >Iyi calismalar
    >--
    >Enver ALTIN (a.k.a. skyblue) - Software developer, generic solvent
    >http://enver.casdb.com - mailto: ealtin at casdb dot com
> [...]

    Tired of spam? Get advanced junk mail protection with MSN 8.