[linux-baslangic] Hangi dağıtım

---------

From: Tarık Gandur (tarik@gandur.tr.tc)
Date: Sun 01 Jun 2003 - 16:19:33 EEST

    Selam,
    Yakla=FE=FDk bir ayd=FDr linux kullan=FDyorum. Asl=FDnda linux ile Gelecek =
    1 ile=20
    tan=FD=FEm=FD=FEt=FDm ama modemimi ve printer=FDm=FD tan=FDtmay=FD ba=FEara=
    mad=FD=F0=FDm i=E7in=20
    vazge=E7mi=FEtim. Ard=FDndan pcnet dergisinin suse 7.1 =F6zel say=FDs=FDn=
    =FD ve orjinal box=20
    suse yi ald=FDm ve onu denedim ama sorunlar=FDm devam etti. Yakla=FE=FDk bi=
    r y=FDl=20
    windows kulland=FDktan sonra, hatta xp yi bir aralar =E7ok be=F0endikten so=
    nra MS=20
    in sadece g=F6z boyamakta oldu=F0unu tekrar ke=FEfettim ve laptopum olmas=
    =FDn=FDn=20
    verdi=F0i rahatl=FDkla desktopumdaki win den kurtuldum. =D6nce chip in verd=
    i=F0i red=20
    hat 9 u kurdum ancak beta olmas=FD biraz sinirimi bozdu birde da=F0=FDt=FDm=
    =FDn bana=20
    g=F6re olmad=FD=F0=FDna karar verdim. Bundan sonra mandrake 9.1 i kurdum ve=
     asl=FDnda=20
    olduk=E7a da memnndum. ancak biraz meraktan birazda bizim milletimizin adam=
    =FDna=20
    destek verme iste=F0imden gelecek 2 ald=FDm (orjinal box). Onunla da pek bi=
    r=20
    sorunum yoktu ancak tam istedi=F0im =FEey de=F0il gibi bir his vard=FD i=E7=
    imde. Bu=20
    y=FCzden bug=FCn mandrake 9.1 e d=F6nd=FCm (t=FCm bunlar 1 ay i=E7inde oldu=
     :) )
    =DEimdi hala i=E7imde bir eksiklik var ve suse 8.2 yi denemeyi d=FC=FEiniyo=
    rum (linux=20
    34 e gelmi=FE 5 cd olarak) (debian, gentoo vs... hakk=FDnda bilgi toplad=FD=
    ktan=20
    sonra yukar=FDda bahsetti=F0im da=F0=FDt=FDmlar=FDn yeni ba=FElayan birine =
    daha uygun=20
    oldu=F0una karar verdim de ). Son bir ayda linux a bu kadar para harcamam=20
    (da=F0=FDt=FDm veren =F6zel dergiler gelecek =F6zel da=F0=FDt=FDm=FD derken=
     baya=F0=FD olduda) ve=20
    hala aray=FD=FEta olmam beni s=FDk=FDyor asl=FDnda ama ne yalan s=F6yleyeyi=
    m =FEu s=FDralar=20
    en b=FCy=FCk tutkumda linux oldu (derlerdi de inanmazd=FDm, bu linux sadece=
     i=FEletim=20
    sistemi de=F0il ya=FEam tarz=FDd=FDr diye )
    Size iki sorum olacak. Kendim i=E7in en uygun da=F0=FDt=FDmanas=FDl karar v=
    erebilirim?=20
    (suse yi de denedikten sonra tekrar mandrake veya gelecek e d=F6nmek siniri=
    mi=20
    bozarda :) ) Daha net sormam gerekirse suse mandrakeden =FCst=FCn m=FCd=FCr=
    ? yada=20
    hangi y=F6nleri =FCst=FCnd=FCr?
    ikinci sorum i=FEe =FEu bu kadar deli gibi da=F0=FDt=FDm de=F0i=FEtirmem no=
    rmal midir :)=20
    yani bu linuxta yeni olanlar=FDn hep ba=FE=FDna gelir mi yoksa ben mi bir g=
    aribim=20
    :) ? (sonunda bir da=F0=FDt=FDma karar verip otururum de=F0il mi? :) )
    =DEimdiden Sa=F0olun
    Linux la kal=FDn....