[linux-baslangic] Re: suspend

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Sun 01 Jun 2003 - 14:26:43 EEST

    Gürkan KARABATAK wrote:

    > Linux te bir komutun isleyisini askiya alma (pause) gibi bir olay
    > varmi acaba? Suspend diye bir komut da var ama man dosyasi bile yok
    > ne işe yaradığını anlayamadım.

      Siz konsolda bir komut calistirirken ctrl-z tuslarina basarsaniz
    (bash de calisiyor, diger shell lerde denemedim) "job" arka plana atilir
    ve pause edilir.

      bg komutuyla isine arka planda, fg komutu ile onplanda devam eder.
    Butun olay job yonetiminde.

      Bilmiyorum asil istediginiz bu muydu

      Saygilar,
      Onur Kucuk