[linux-baslangic] Re: Networkte win2k makinadan redhat9.0 a nasıl dosya kopyalaya bilirim

---------

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Sun 01 Jun 2003 - 01:45:51 EEST

    Birden fazla yolu var.

    mesela:.......
    samba
    ftp
    php/apache

    eger surekli ve yogun trafik olacaksa
    her iki tarafa dogru bunu samba ile yapabilirsiniz.
    redhat makinaniz tipki bir winnt olarak gorulecektir.

    arada bir dosya kopyalayacaksaniz
    redhat uzerinde ftp server eminim ki default kurulmustur.
    ya da win2k icinde vardir. ikisinden birisini kullanarak
    yapabilirsiniz.

    eger biraz daha esnek olsun derseniz yazacaginiz
    minik bir script ile (php) her yerden kolayca
    belli dosyalara erisebilir, her iki yone dogru da
    kopyalayabilirsiniz.

    bunlarin hepsi redhat 9 makinanizda muhtemelen
    kurulmustur. dokumanlarindan calistirma/ayarlama
    ile ilgili bilgilere erisebilrisiniz

    Saygilar...