[linux-baslangic] Re: dosya isimlerinde türkçe karakter sorunu

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 31 Jul 2003 - 23:09:02 EEST

Merhaba,

Thu, 31 Jul 2003 21:08:36 +0300 tarihinde Demir <Demir@hotpop.com> soyle
yazdi:

> Ornegin Cd-rom'a Mp3 cd'mi takip, "Gokhan Ozen'den Citirim.mp3"
> dosyasini /= mnt/yedek (Yedek Partitionum)
> partitionuna kopyalayamiyorum.
Yedek disk bolumunuz hangi dosya sisteminde?

> Cunku dosyanin adinda turkce karakter var. (= citirim =3D i degilde kucuk
> Kopyalamaya kalktigimda, $oyle bir hata aliyorum. (Screen Shot olarak)
> http://members.fortunecity.com/demirnet/linux/ss01.png
Dosyanin yerinde yeller esiyor :-)

Hatayi goremedim ama bir de cdrom'a uygulamayi deneyin iso8859-9 ayarini.
Dosyayi disk bolume yazmaya calismadan once, CD'deki dosyayi okuyamiyor
olabilir.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694