[linux-baslangic] Re: Linux ve IIS

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Tue 29 Jul 2003 - 20:40:52 EEST

    IIS in linux versiyonu olmasi icin ya MS in IIS kodlarini acip =
    paylasmasi lazim ya da MS in bizzat kendisi bu programi yazmasi lazim. =
    Sizce bunlardan biri olabilir mi? Ayr=FDca IIS in 2000 ve XP lerde =
    isletim sistemine gomulu olarak geldigini biliyorum ayridan program =
    olarak kuramiyorsunuz. Bu durumda kodunu acmasi Windowsun kodlarinin bir =
    kismini acmasi anlamina gelirki bu inanilacak gibi birsey degil. Hem =
    dunya uzerinde %63 web server olarak Apache kullaniliyorsa Linux =
    kullaniliyorsa bence IIS in Linux versiyonunu aramak mantiksiz.

    Saygilar