[linux-baslangic] Re: web server

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Mon 28 Jul 2003 - 19:30:08 EEST

    On Mon, 28 Jul 2003 12:36:18 GMT
    necati.demir@students.comu.edu.tr wrote:

    > merhabalar,
    > sistemime apache kurdum. 127.0.0.1 yaz=FDnca test sayfas=FD geliyor. ama =
    ip=20
    > adresimi yaz=FDnca gelmiyor. i=FEin garip taraf=FD bu =FEekilde =F6nceden=
     bir =E7ok defa=20
    > kullanm=FD=FEt=FDm ama =FEimdi ki sorunu anlayamad=FDm.
    > Necati
    > -----
    > Bu listeden cikmak icin
    subscribe"> tiklayiniz</a>

    Bir tahmin....

    httpd.conf dosyanizda "bind" diye bir direktif olacak. onu bulun
    ve karsisinda ne yazdigina bakin. kurulumu nasil yaptiniz bilmiyorum ama
    muhtemelen

    Bind 127.0.0.1

    goreceksiniz. eger boyleyse dinlemek istediginiz ip adresini ya da birden f=
    azla
    ip'niz varsa ve hepsini istiyorsaniz * yazmaniz yeterli.

    Detayli bilgi icin yine httpd.conf icinde Bind'i buldugunuz satirin ustleri=
    ne bakin.

    Saygilar.