[linux-baslangic] mdk9.1 de o/b ethernet problemi

---------

From: izmirlee (izmirLee@kablonet.com.tr)
Date: Mon 28 Jul 2003 - 01:26:15 EEST

    Selam arkadaslar Anakartim Epox RDA3+ o/b uzerinde ethernet karti var
    (NVIDIA nForce MCP Networking Controller) mdk9.1 kurulu makinede etherneti
    tanitamiyorum bir turlu driverlarinin verildigi bi adres biliyomusunuz bu
    arada driver indirmeden nasil kurabilirim ve nvidia nin ana sayfasinda ki
    driver adresleri calismiyo lutfen yardimci olun bana...