[linux-baslangic] Re: As400 terminal programı konsol için

---------

From: ozcan kutlu (okutlu@ormo.com.tr)
Date: Mon 28 Jul 2003 - 09:01:37 EEST

    Merhabalar Veli bey,

    konsoldan Telnet ile baglanabilirsiniz fakat kullanıslı değil grafik arayüzü
    kullanabilir iseniz bütün linıxlarda x3270 komutu olabilir bu da
    ihtiyacınıza cevap vermez ise TN5250J var bu software ücretsiz olarak
    sunuluyor google'dan aratır iseniz kolayca bulursunuz TN5250J için java'ya
    ihtiyacınız var çok kullanışlı spool file'ları grafik arayüzde görüp text
    veya pdf ' e çevirebiliyorsunuz.

    Bu listede AS/400 kullanıcıları ile tanışmak isterim. Linux ve AS/400
    birlikteliğinde neler yapabiliriz'i tartışa biliriz.

    Saygılarımla,

    Özcan KUTLU