[linux-baslangic] ethernet sorunu

---------

From: izmirlee (izmirLee@kablonet.com.tr)
Date: Mon 28 Jul 2003 - 01:45:34 EEST

    Selam arkadaslar Epox RDA3+ anakartim var uzerinde o/b NVIDIA nForce MCP
    Networking Controller ethernet karti var ve mdk9.1 sistemin var ancak mdk9.1
    otomatik tanimiyo manuel olarakda tanitamadim etherneti bu ethernetin linux
    icin olan nvidia nin driver sitesinden driverini indiriyim dedim ancak
    ordaki linklerde calismiyo nasil yapicam nasil taniticam ben bu karti mdk9.1
    e ?