[linux-baslangic] donanim yukleme/kaldirma

---------

From: Ušur YAPAR (uguryapar@celiknet.com)
Date: Sat 26 Jul 2003 - 13:43:21 EEST

    Selamlar,
    1. Linuxda (mandrake 9.1) donanim ekleme/kaldirmanin kisaca mantigi nedir,
    nasil yapilir?
    2. Donanim listemde Unknown Device (PCI comminication) gozukuyor.
    (Winmodemimi tanitmama ragmen) bunu nasil kaldirabilirim?
    3. Skystar2 DVB kartim var. Donanim listesinde B2C2 chipsetli ethernet karti
    olarak taniniyor. Ama DVB ozelliklerini nasil kullanacagim? Driverini
    buldum. Kurmaya calistigimda, "xxxx.o" file lari icin gcc ver 2.0 ile
    compile edilmis sizin kerneliniz 3.0 ile, calismaz gibi bir mesaj aliyorum.
    4. Mplayer veya Xine nin DVB pluginini nerden bulabilirim, nasil
    yukleyebilirim?
    cok oldu, kusura bakmayin,
    tesekkurler,

    Ugur Yapar