[linux-baslangic] Qekirdek=20hatas=FD?=

---------

From: Fazıl ERBİL (faziler@hotmail.com)
Date: Fri 25 Jul 2003 - 23:50:21 EEST

    yeni bir kullanıcı olarak knoppix'in 6.6.2003 tarihli olarak yayınlanmış. 3.2 versiyonunu makineme kurdum. Problem 1 görüntü ayarlarını yapamıyorum. Ne user olarak nede root olarak yapıyorum 640x480'e düşüyor. şuan ayar 640x480 gözüküyor ama 1024x768 çalışıyor.
    Problem 2 : Çekirdek hatası var. Root olarak login oluyorum. Sistem yönetimi, ordan linuz çekirde'ğine gidiyorum üzgünüm çekirdek ayarları okunamadı diyor şuan. Daha önce config.in dosyasını bulamıyordu. ben buldum gösterdim ama bu seferde 6. satırda hata var parse error diyor.
    Bunun anlamını bi türlü çözemedim.