[linux-baslangic] Re: acil yardım lütfen

---------

From: Umut PHP (php@kakalak.org)
Date: Fri 25 Jul 2003 - 14:55:35 EEST

    On Fri, 25 Jul 2003 06:49:54 -0500, Fazıl Irak?ÿ wrote:

    >mandrake 9.1 kullanıyorum.
    >kde veya diğer aryüzlerden birini root olarak nasıl açabilirim.
    >Sadece normal tanımladığım kullanıcıyla açmama izin veriyor.
    >
    >Saygılar
    >
    >FAZIL A. IRAK

    mandrake'nin acilista GUI ile degil de konsoldan baslamasini
    saglayin (nasil hatirlamiyorum, inittab falan bisiler vardi)
    root ile konsola login olun ya da su ile root kullanicisina gecin
    startx ile x'i baslatin...

    Not: neden boyle bir seye ihtiyaciniz var?
    eger herhangi bir uygulamayi root olarak calistiracaksaniz
    konsol acin, su yaparak root passwordunu girin.
    sonra calistirmak istediginiz uygulamayi X olsa bile
    konsoldan cagirin. boylece uygulamaniz root
    olarak calisacaktir.

    bir not daha: topici lutfen konuya uygun verin.
    acil yardim lutfen diyerek bazilarinin okumadan silmesini
    sagliyorsunuz :-)