[linux-baslangic] Re: Debian da giris sorunu

---------

From: Volkan YAZICI (volkany@phreaker.net)
Date: Tue 22 Jul 2003 - 18:59:52 EEST

    On Tue, 22 Jul 2003 01:19:47 -0700 (PDT)
    Lutfu KAYIK <lkayik@yahoo.com> wrote:

    > Merhaba,
    > Sistemte Debian 3 yüklü. Sanırım elektrik kesintisinden girişte sorun
    > veriyor. Sunucu açıldığında kullanıcı ismi girildikten sonra aşağıdaki
    > hatayı veriyor.
    >
    > Unable to load interpreter /lib/ld-linux.so.2
    >
    > Sunucu normal bir şekilde çalışyor. Ama giriş yapılamıyor.
    > Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. Lütfü KAYIK

    sorun sanırsam debian kaynaklı bir şey değil (çekirdek kaynaklı
    olduğunu tahmin ediyorum)
    sorunuzun cevabını ben tam bilmiyorum ama google'da arattığınız zaman bu
    sorunu yaşamış bir sürü insanın bir o kadar da bu soruna farklı
    açılardan yaklaşma mantığını görebilirsiniz...

    (yazdiginiz hata mesajının başına debian koyup aynen arattım)
    http://www.google.com/search?q=debian+Unable+to+load+interpreter+%2Flib%2Fld-linux.so.2

    iyi calismalar...