[linux-baslangic] Linux dagitimlari hakkinda bir soru

---------

From: Cengizhan Kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Tue 22 Jul 2003 - 17:43:40 EEST

    Herkese selam,

    Ben bir konuda fikir edinmek icin soruyorum: listede bazen en iyi
    dagitimin Debian (bazen de Slackware) oldugu yaziyor; bunun temel sebebi
    nedir? Ornegin Red Hat, Mandrake ya da SuSe gibi populer dagitimlardan
    farki nedir? Benim iceride kobay bir makinem var orada kurdum Debian
    stable'i ve isin ilginci -bu benim eksikligimden de kaynaklanabilir
    haliyle- eski kernel vb. gibi seyler disinda bir sey goremedim, stable
    distro'larin daha guvenli olmasi midir fark?
    Ornegin FreeBSD de kurdum ve onu sahsim adina soyleyeyim oldukca
    begendim ve takdir edersiniz ki oldukca da guvenli bir OS; bu
    dagitimlarin one cikma sebebini merak ediyorum; guvenlik, felsefi?

    Simdiden tesekkur ederim,
    Saygilarimla,
    Cengizhan Kaptan