[linux-baslangic] Re: uzaktan kontrol?

---------

From: Ahmet Tiftik (ahtiftik@yahoo.com)
Date: Tue 22 Jul 2003 - 14:45:18 EEST

    Her iki makinada da linux yuklu ise, KDE'nin remote
    desktop connection ozelligini kullanarak uzaktaki
    masaustune resibilirsiniz. Zannederim KDE'nin bu
    programi vnc'yi kullaniyor. Real VNC'nin sistesine bir
    bakin isterseniz, oradan windows versiyonunu da
    indirebilirsiniz.
    --- esrefatak <esrefatak@hotmail.com> wrote:

> [...]
    > fareyi o oynatiyormus gibi ben ekranda gezdireyim
    > onun faresinin imlecini.
    > Fareyi nereye surukledigimi, klavyeden neler
    > yazdigimi gorsun kendi
    > ekraninda. Ben de, onun bilgisayarinda yaptiklarimi
    > kendi bilgisayarimin
    > ekraninda goreyim tabi. :)
    >
    > Varmi boyle bir yazilim acaba?
    >

    > Saygilar
    >
    > ---
    > Esref
    > Ben "ozgur"um!
    > ---
    > linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci

    href="mailto:linux-baslangic-request?Subject=unsubscribe">