[linux-baslangic] YNT: YNT: Re: YNT: Re: kurtarin beni su xwindow belasindan.

---------

From: Ahmet Keçeciler (ahmet@e-cozum.com.tr)
Date: Tue 22 Jul 2003 - 11:00:20 EEST

    Arkadaslar saolun san=FDr=FDm 5. denememde komutu =
    cal=FDst=FDrab=FDld=FDm daha
    bas=FDn=FDz=FD cok agr=FDt=FDcam yard=FDmlar=FDn=FDz =FDc=FDn gercekten =
    cok saolun.

    -----=D6zg=FCn =DDleti-----
    Kimden: linux-baslangic-bounce@liste.linux.org.tr
    [mailto:linux-baslangic-bounce@liste.linux.org.tr] Yerine Ahmet
    Ke=E7eciler
    Tarih: 22 Temmuz 2003 Sal=FD 10:57
    Kime: linux-baslangic@liste.linux.org.tr
    Konu: [linux-baslangic] YNT: Re: YNT: Re: kurtarin beni su xwindow
    belasindan.

    Yok san=3DFDr=3DFDm ben =3DFDlet=3DFDy=3DFD yan=3DFDtlarken komutun =
    sonuna fazladan
    =3D /rcconf yazm=3DFDs=3DFDm normalde o sek=3DFDlde yazmad=3DFDm :)

    -----=3DD6zg=3DFCn =3DDDleti-----