[linux-baslangic] kurtarin beni su xwindow belasindan.

---------

From: Ahmet Keçeciler (ahmet@e-cozum.com.tr)
Date: Tue 22 Jul 2003 - 09:51:35 EEST

    merhaba ben uzun yilar microsoft windows uzerinde calismis biriyim.ve
    yine uzun zamandir linux ogrenmek gayretinde olan biriyim bunlari
    soylememin nedeni soracagim sorular size cok komik veya basit gelebilir
    ancak bu isi tamamen web kaynakli araclardan ogrenmeye calisan biri
    oldugum icin daha yolun cok ama cok basindayim.henuz kendi donanima
    uygun kernelimi bile hazirlayamiyorum.herneyse sormak istedigim bir kac
    soru var su an debian 3.01 kullaniyorum(daha dogrusu ogrenmeye
    calisiyorum)ilk kurulumda guc bela acilista xwindow sisteminin aktif
    olmasini saglamistim ancak su an acilista balamasini istemiyorum.inittab
    altindan "id:2:initdefault:" ayarini "id:3:initdefault:" yaptim once bu
    ise yararmi ? bende yaramadi x hale aktif bu durumda x nasil aclista
    kapatabilirim yardimci olurmusnuz.sorularim kesilmeksizin devam edecek
    garanti ederim :)