[linux-baslangic] Re: ***SPAM*** vmware

---------

From: Ali ASLANDAS (Ali.Aslandas@ankara.edu.tr)
Date: Tue 22 Jul 2003 - 09:05:59 EEST

    selamlar,

    muhtemelen default kerneli kullanarak boot etmeye calisiyorsunuz ve scsi
    arabirimi gormuyor. vmware disk suruculeri scsi olarak emule eder.
    debianda ilk ekranda, f3 idi yanlis hatirlamiyorsam orada kernel adlari
    yaziyor, compact isimli kernel olmasi lazim . o kerneli kullanarak
    acarsaniz.
    tanimladiginiz diski gormeniz gerekiyor

    sevgiler, saygilar

    Ali ASLANDAS