[linux-baslangic] Re: ***SPAM*** slackware keyboard tipi

---------

From: Volkan YAZICI (volkany@phreaker.net)
Date: Mon 21 Jul 2003 - 11:18:31 EEST

    Fuat Altun <faltun@iso.org.tr> wrote:

    > Slackware de klavye tipleri:
    > Tralt
    > Trq
    > Tr_q-latin5
    >
    > Benim turkce klavye icin hangisini secmem gerekiyor?
    >

    > Compaq Windows klavye kullaniyorum

    compaq windows klavyeyi tüm özellikleri ile kullanmak isterseniz (özel
    tuşları ile birlikte) size LinEAK'ı öneririm:

    LinEAK - Linux support for Easy Access and Internet Keyboards
    http://lineak.sourceforge.net/

    Yok ben inglizce anlamam ve tembelim diyorsanız hiç üzülmeyin onun için
    FZ hocamın hazırladığı bir döküman bile mevcut:

    http://www.ileriseviye.org/arasayfa.php?inode=lineak.html

    iyi çalışmalar...