[linux-baslangic] Re: linux34

---------

From: tuncer (tuncer@yifan.net)
Date: Mon 21 Jul 2003 - 02:07:21 EEST

    L> slm :) bendede GF 4 var quake 3 unrela ve soldier of fortunu for linux
    L> supere bir hizda calisiyor.. Ama elimizde 100 den fazla makina var ve
    L> hepsinde S3 Savege4 DDR grafik karti olcak buna bir cozum bulmak
    L> zorundayim.. mandrake 9.1 bu kati tanimiyor.

    L> savage_drv.o adli bir dosyayi buldum ama bunu nasil sisteme
    L> tanitabiliriz.. ?

    Mandrake 9.1 bende de ayni sorunu verdi. Bendeki Savage AGP yani
    onbard degil. Kurulum sirasinda gordugu haliyle acmiyor. Kurulum
    sirasinda Savage icin varolan farkli bir dirver ile kurdum ondada
    saglikli calismadi. En son karti degistridim :)
    Ama tabi 100 makine icin hic pratik bir cozum degil.

    --
    Iyi dileklerimle,
     tuncer atas                           mailto:tuncer@yifan.net