[linux-baslangic] Re: faks gonderme alma problemimizi halledemedik

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Sat 19 Jul 2003 - 09:27:05 EEST

    On Sat, 19 Jul 2003, halil sevük (uludağ klima ltd) wrote:

    > merhaba bir arkadaşımda gördüğüm linux u çok beğendim ve hemen kurdum hatta
    > bunun için bilgisayarımı yeniledim fakat benim için olmazsa olmaz olan faks
    > gonderme alma problemimizi halledemedik linux u kaldırmak istemiyorum lütfen
    > yardımcı olurmusunuz

    "Problemimizi halledemedik" derken: Daha once bununla ilgili bir ileti
    atmis miydiniz listeye? Ben bulamadim da.

    Fax yazilimi icin ne kurdunuz? Neler yaptiniz? Hangi sorunlarla
    karsilasiyorsunuz? Biraz daha ayrintili bilgi verebilir misiniz?

    Ben size asagida adresini verdigim, Cahit Tosyali'nin yazdigi belgeyi
    onerebilirim. Ilk Hylafax kurulumumu bu belge ile yapmistim. Belge biraz
    eski gorunuyor ama sadece son surumleri indirirseniz sorun kalmaz. Ornegin
    Hylafax 4.1.6 var artik. Son surumleri indirip belgeyi uygulayip sonucu
    bildirebilir misiniz?

    http://www.linux.org.tr/belgeler/hylafax/index.php

    Saygilar.

    --