[linux-baslangic] Qoklu=20masa=FCst=FC?= kullanma seçeneği

---------

From: Serdar Göncü (sgoncu@anadolu.edu.tr)
Date: Fri 18 Jul 2003 - 15:37:18 EEST

    Herkese Merhaba,

    Yeni yeni içeriğini karıştırdığım MAndrake 9.1 de birde GIMP isimli bir resim düzenleme yazılımı mevcut Fakat mevcut pencere yapısı oldukça kalabalık olduğu için çalışılan resimden çok etrafta tool pencereleri oluyor. Bir şey duymuştum. Linuxun çoklu masaüstü seçeneği var. Ben programın 2-3 penceresini 2. masaüstüne atabiliyorum onda bir sorun yok. Ama 1 nolu masaüstünde işlediğim resmin penceresi duruken 2 masaüstünde tooların bulunduğu pencereler olsun ama ben mouse u sağa kaydırınca otomatik olarka 2. masaüstüne geçsin. Hani bilirsiniz. bazı okullarda sürgülü yazı tahtaları olur birine yazarsınız sonra onu sürüp ötekine geçersiniz. İstediğim öyle birşey. Böyle birşeyi Eskişehir OGÜ de yapılan linux seminerinde duyar gibi olmuştum. Yardımcı olursanız sevinrim.

    Serdar