[linux-baslangic] Re: Google' ın mail servisi açıldı 100 MB Mailbox veriyorlar

---------

From: Ozkan Ozcan - Grafiker (grafikerozkan@kobiline.com)
Date: Fri 18 Jul 2003 - 12:36:40 EEST

    Bunun Google in mail servisi olduguna emin değilim sadece googleın logosunu
    gördüğüm için söyledim. Ama çatır çatır çalışıyor.

    en azından mail alınıp gönderilebiliyor.

    Deneme amaçlı 5 mblik tiff gönderdim başka bir mailime geldi.

    Üyelik için ahiret soruları da yok 4 alan dolduruyorsun o kadar

    100 MB mail az bir yer değil
    Ayrıca 20 mb ek gönderen mail hesabı paralılarda bile zor bulunur bence

    Saygılar
    Ozkan

    on 18/7/03 13:30, imran.geriskovan@ttnet.net.tr at