[linux-baslangic] RH9 & Kablonet

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Thu 17 Jul 2003 - 00:55:46 EEST

    Merhaba Arkadaşlar,
    RH9'için nVidia'nın nForce sürücülerini kurduktan sonra RH9 ethernet kartımı tanımaya başladı. Ancak kablonet ayarlarını Linux'da nasıl yapacağımı tam bilmiyorum. Araştırmalarımda DHCP'nin açık olması gerektiğinden bahsediliyordu ama açmayıp değerleri manuel olarak girince kablonet çalışmaya başladı. Fakat bu değerler hiç değişmeyecek mi ? Sonuçta Address dediği yere normal ip adresimi falan girdim, bilip bilmeden.... Birileri tam olarak RH9 için kablonet ayarları nasıl yapılır anlatabilir mi acaba.. Elimde DNS serverlar, Subnet Mask ip'si fln war.... Lütfen ayarları biri anlatabilir mi ? Teşekkürler şimdiden....