[linux-baslangic] Re: bagimlilik sorunu

---------

From: Cengizhan Kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Wed 16 Jul 2003 - 20:00:13 EEST

    Selamlar,

    Tatilde idim mesajlar yagmis sonunda da dondurulmus haliyle; bu mesaja
    cevap verilmisse duplikatasindan dolayi kusura bakilmasin:

    -Bu konuda size tavsiyem: http://freshrpms.net/apt adresine gidip apt
    programini elde etmeniz; tabii Red Hat Linux kullandiginizi
    farzediyorum... Bu sayede kuracaginiz rpm'in bagimli oldugu diger tum
    paketleri de sisteminize kurabileceksiniz, hayat daha kolay olacak...
    Bir de grafik arayuzu mevcut bu sistemin onu da temin edebilirsiniz.

    Not: Bir de belki 30 mail'de Kablo modem ozurlu Linux vb ifadeler
    gordum; ben Mandrake ve Red Hat ile Kablonet firmasinin verdigi modemle
    sorunsuz olarak bayagidir Internet'e girebilmekteyim; Linux'un bu konuda
    ozurlu olmadigini biliyorum; once ozuru kendimize aramaliyiz zaten ozuru
    insan kendinde ararsa gelisim kapisi acik olur aksi takdirde kizginlik
    ve caresizlik birbiriyle yarisir diye dusunuyorum; ben de bu konuda
    Mandrake 9.1 ve SuSe 8.0+ distrolarda kablonet sorunu yasadigimi
    yazmistim hatta Onur Kucuk sagolsun epey ilgilenmisti, sorun cozulur ya
    da cozulmez ancak sonucta arastirmadan olmuyor; ben Serdar Kucuk'un
    YTU'de sonradan bizzat hak verdigim bir lafina sahit olmustum Windows
    taraftari birisine; siz 5 biz 15 ugrasabiliriz ancak biz bir daha
    ugrasmayiz siz ise aralarda hep ugrasirsiniz... Anlami buydu... ve buna
    katiliyorum can-i gonulden... Neyse amacim yeniden alevlendirmek degil,
    herkes istedigi OS'u kullansin, biz Linux'u seviyor ve yayilmasi icin
    ugrasiyoruz neticede...

    Saygilar,
    Cengizhan Kaptan