[linux-baslangic] Bir soru

---------

From: Server Acim (acimserver@netscape.net)
Date: Wed 16 Jul 2003 - 17:17:04 EEST

    Ben Mandrake 9.1 kullanıyorum ve çok mutluyum. Acaba Mandrake için
    Masaüstü teması olarak, MAC Masaüstü teması var mıdır? Yada bunu hangi
    arama motoru üzerinden veya hangi web sayfası üzerinden yapabilirim.
    Çünkü iletilerin birinde, Macintosh sisteminin UNIX tabanına dayandığını
    okuduğumu hatırlıyorum? Sevgiler.

    Server Acim