[linux-baslangic] basilix; bos ekran

---------

From: Ali ASLANDAS (Ali.Aslandas@ankara.edu.tr)
Date: Wed 16 Jul 2003 - 11:10:36 EEST

    selamlar,

    basilix de attachment siniri 2MB ve attachment > 1MB oldugu zaman mail
    gonderilmeye calisilirsa bos ekran geliyor ve hic bir hata mesaji yok,
    basilix in kendi log kayitlari yok, eger log tutturulabiliyorsa da ben
    bulamadim, sistemin diger log kayitlarinda da gerek imap gerekse smtp
    olarak her hangi bir hata mesaji bulamadim, kullanici kotasi yok, diskte
    fazlasiyla yer var. sonuc olarak hata nedeni olarak elimde hic bir veri
    yok, bunun nedeni ve cozumu nasil olabilir.

    saygilar, sevgiler

    Ali ASLANDAS