[linux-baslangic] Re: başlangıç listesinde sorunlara Q=F6z=FCm?=

---------

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Wed 16 Jul 2003 - 00:07:50 EEST

    1. Baslangic listesine ben de kayitliyim.

    2. Bunu iyi oldugumu falan soylemek icin degil
    tatmin oldugumu soylemek icin yazdim

    3. Baslangic listesinin arsivine bir bakin, sonra
    sorunuzu isterseniz tekrar sorun.

    4. Sektorde bu iste uzman isimlerden bildiklerinizi
    siralayin, sonra da arsivdeki postalara bakin.

    Ama dogrusunu isterseniz bazen google bu
    listeden daha cok ise yariyor :-) En azindan
    herkesin yaptigi hatalari daha kolay tespit ediyor
    insan :-))

    Saygilar
    Umut

    # Ayrıca bir konuda merakımı hoşgörün
    # Başlangıç listesine iyi olanlar kayıtlımıdır sizce.
    # Biz kendi kendimize oyalanıyor olmayalım burda
    #
    # Alpay